Doprava a platba

Zboží vám bude doručeno na DOBÍRKU do 1-2 pracovních dnů kurýrem přepravní společnosti GLS. Kurýr Vás bude kontaktovat před jejím doručením a dodá Vám ji přímo na vámi uvedenou adresu.Tú je možné po domluvě s kurýrem změnit. Cena poštovného a balného jsou 99 kč. 

Poštovné je účtováno podle hodnoty Vaší objednávky a způsobu platby:

Do 70 € (vrátane) SR Nad 70 €ČR
Dobierka 3,90 € Zadarmood 99 kč          
Osobný odber zadarmo ZadarmoNIE




Po odeslání vaší objednávky Vám zašleme potvrzující mail. V případě, že Vám zboží do 3 dnů od odeslání nebude doručen, kontaktujte nás. Pomocí čísla balíku se pokusíme problém vyřešit.

+ -

Kolik stojí poštovné a jaká je doba dodání?

Poštovné v rámci České republiky je 99 KČ, při objednávce nad 2000 KČ, poštovné neplatíte.

Doba dodání jsou 3 pracovní dny.

Přes víkendy ani svátky kurýrní společnost balíky neroznášejí.

+ -

Jak zjistím, že byla moje objednávka přijata a odeslána?

Hned, jak odešlete objednávku, přijde vám automatický e-mail se shrnutím vaší objednávky a potvrzením přijetí. Rovněž vám přijde i sms o přijetí. Pokud se tak nestane, znamená to, že vaši objednávku neevidujeme. V takovém případě zkontrolujte, zda jste odklikli v košíku možnost Objednávka s povinností platby. Když balíček pečlivě zkontrolujeme a zabalíme, předáme ho kurýrní společnosti GLS. V tom momentě vám přijde další e-mail o odeslání objednávky spolu s fakturou a rovněž sms od kurýrní společnosti, kde je i číslo balíku pro sledování (Sledování zásilek GLS

+ -

Dá se změnit dodací adresa?

Dodací adresa se dá změnit jen do momentu, dokud je balík u nás a není u kurýra. Proto je třeba, v co nejkratším možném čase nás kontaktovat, abychom dodací adresu mohli změnit. Pokud už je balík u kurýra, je třeba kontaktovat s konkrétním kurýrem a požádat ho o změnu adresy dodání, která se však nemůže výrazně lišit od původní adresy (tzn. Např. Změna z Prahy na Prešov apod.).

+ -

Jakým způsobem mohu u vás platit?

Na našem e-shopu odesíláme zboží kurýrem na dobírku a je možné platit pouze při převzetí zboží přímo kurýrovi, a to buď v hotovosti nebo kartou  v českých korunách.

Dá se platit i převodem na učet nebo kartou přes zabezpečenou platební bránu

+ -

Mohu u vás platit převodem předem na účet?

Ne, náš e-shop tuto možnost nenabízí. Můžete platit pouze na dobírku, tedy při přebírání balíku od kurýra.

+ -

Jak zboží posíláte?

Zboží posíláme přepravní společností GLS, která zajistí, aby vám kurýr přinesl balík až k vám domů či do práce. Poštou neposíláme!

+ -

Do jakých zemí zboží odesíláte?

Naše zboží odesíláme do České a Slovenské republiky.