Vrácení zboží a reklamace
Jak probíhá vrácení zboží?
Pokud vám přijde zboží, se kterým nejste spokojeni, pečlivě ho prosím zabalte spolu s visačkou a protokolem pro vrácení, který si můžete stáhnout přímo zde: Protokol. V protokolu vypište všechny požadované informace, uveďte číslo účtu ve klasickém tvaru a přibalte jej do balíku s vráceným zbožím. Balík doporučujeme poslat DOPORUČENĚ na adresu City Jeans OS Máj CI 45/123, Dubnica nad Váhom, 018 41. Pokud balík nepošlete doporučeně, nemáte ani vy ani my doklad o tom, že jste ho opravdu k nám zaslali a může dojít k jeho ztrátě na poště. V tom případě nejsme povinni vám vrátit peníze za zboží.
Kdy a jak mi budou vráceny peníze za vrácené zboží?
Hned, jak se zboží k nám dostane zpět, dojde k jeho kontrole našimi zaměstnanci a pokud je zboží v pořádku, nejpozději do 15 dnů od doručení k nám (obvykle je tato doba kratší) vám zašleme peníze na účet, který uvádíte na protokolu pro vrácení zboží. Proto je důležité, důkladně zkontrolovat číslo účtu, který uvádíte, aby peníze přišly tam, kam mají.
Jak zjistím, že se vrácený balík k vám dostal?
To, co si k nám váš vrácený balík dostal, zjistíte podle podacího čísla zásilky, který je uveden na podacím lístku z pošty. Pošta nabízí na své internetové stránce službu Sledování zásilek. Tam se dozvíte, kde se přesně váš balík nachází. https://www.postaonline.cz/tra...
Co když i po uplynulé době 15 dnů od doručení balíku k nám, mi stále nepřišli peníze na účet?
V první řadě je třeba si zkontrolovat váš účet (Internetbanking), abyste se ujistili, že peníze ještě opravdu nepřišli. Stává se, že částky menší než 20 € nejsou oznámené sms-kou. Pokud zjistíte, že jsme vám peníze opravdu ještě neposlali, ihned nás kontaktujte buď na telefonní číslo +421 949 874 401 nebo na email eshop@cityjeans.sk a společně se pokusíme najít příčinu nepřipsání peněz na váš účet a vyřešit problém.
Jak probíhá výměna zboží?
Pokud se stane, že vám nesedne velikost, střih či barva oblečení nebo doplňků, máte možnost ho u nás bezplatně vyměnit. Výměna probíhá následovně:
1. Objednáte si nové zboží, za který chcete vyměnit ten původní a do poznámky k objednávce napíšete, že se jedná o výměnu zboží.
2. Nepoškozené zboží spolu s visačkou nám zašlete doporučeně na adresu City Jeans OS Máj CI 45/123 Dubnica nad Váhom, 018 41.
3. Po obdržení vráceného balíku od vás, zboží zkontrolujeme a odešleme vám novou velikost, barvu či jiný druh zboží, které jste si vybral / a.
Jak dlouho trvá výměna či vrácení zboží?
Vždy se snažíme splnit vaše požadavky v co nejkratším možném čase. Maximálně nám to však může trvat 14 dní.
Přišel mi poškozené zboží, jak mám dále postupovat?
Před odesláním a zabalením balíčku pro vás probíhá důkladná kontrola zboží. Avšak ajj my jsme lidé a může se stát, že se přehlédne určitý nedostatek a přijde vám zboží s nějakou chybou. V takovém případě postupujte stejně, jako při vrácení zboží.
Přišel mi jiné zboží, jak jsem si objednal / a, jak mám dále postupovat?
Naše balíky balí lidé a ne stroje, naše produkty se rychle obměňují a často jsou i velmi podobné. Proto je možné, že občas dojde k záměně zboží a odeslání toho špatného k vám. V takovém případě se vám omlouváme a prosíme vás, v co nejkratším možném čase nás kontaktujte na telefonní číslo +421 949 874 401 nebo na email eshop@cityjeans.sk a společně problém vyřešíme k vaší spokojenosti.